Acroyoga, Yoga, Pilates, Feldenkrais

wake-up-yoga.jpg

WAKE UP PILATES

začetniki, nadaljevalci

Pedagog: Nataša Nežič

Starost: najstniki, odrasli

Termin: sobota, 9:00 - 10:00, dvorana 5

Vadbena zvrst Yoga pilates je odlična izbira za vse tiste, ki si želite čutiti učinke tako pilatesa kot joge. Skozi uro se elementi obeh vadbenih zvrsti prepletajo med sabo in vam tako nudijo izjemno izkušnjo obeh vadbenih zvrsti. Glavna razlika med njima je, da gre pri pilatesu predvsem za medmišično koordinacijo in povečanje moči trupa, gibanje poteka tekoče, nadzorovano in dinamično, joga pa vključuje statično gibanje in raztege ter tako omogoča dodatno nadgradnjo vaj za fleksibilnost in telesno moč. Obe obliki vadbe spadata med "body & mind" vadbene programe, katerih namen je ponovna povezanost telesa in duha.

 
pilates-hrbetnica.jpg

PILATES ZA HRBTENICO

(začetniki, nadaljevalci)

Pedagog: Nataša Nežič

Starost: najstniki, odrasli

Termin: torek, 19:45 - 20:45, dvorana 4 (Nataša Nežič)

Pilates za hrbtenico je vadba namenjena vsem, ki se že soočate z bolečinami v hrbtenici in pa tudi vsem tistim, ki se želite preventivno izogniti tovrstnim težavam. Na vadbi se boste seznanili s pravilno držo in z vajami, ki krepijo stabilizatorje trupa, izboljšujejo gibljivost hrbtenice, ravnotežje in stabilnost. Ob rednem in doslednem izvajanju vaj za hrbtenico se poleg zmanjšanih bolečin v hrbtenici poveča moč globokih stabilizatorjev trupa, izboljša se telesna drža, zmanjša zakrčenost mišic in poveča gibljivost.

Več kot štiri petine težav s hrbtom nastane zaradi mišic, ki se ob pomanjkanju aktivnosti ali nepravilne obremenitve zakrčijo, skrajšajo ter postanejo neprožne, kar je eden izmed vzrokov za bolečine. Telo se naravno prilagaja bolečini s prilagajanjem drže, gibanja in s tem dodatno omejuje naravno funkcijo mišic. Celice nimajo biološke ure, nenehno se obnavljajo, zato se mišična masa z redno, kontinuirano vadbo lahko poveča. Prav tako je možno povečati gibljivost hrbtenice, potrebna je le močna volja, cilj in akcija. Stari taoistični mojstri pravijo, da ste stari toliko kolikor je stara vaša hrbtenica.

 
69513245_377238896255640_3140251225207865344_n.jpg

YOGA ZA OTROKE

Pedagog: Patricija Roj

Starost: 5 - 7 let

Termin: torek, 16:40 - 17:40, dvorana 5

Združila sem ljubezen do glasbe, veselje do dela z otroki, svoje 8 letne izkušnje dela v vrtcu, nenadomestljive dogodivščine iz Kambodže … v posebej za otroke prilagojeno jogo, pri kateri izhajam iz otrok, sledim njihovim željam in potrebam. Vadbo joge ponujam kot obogatitveno dejavnost, pri kateri se lahko otroci različnih starosti in temperamentov, vživijo in sprostijo, se ob tem umirijo in zabavajo. 

Zakaj z jogo začeti že v otroštvu? Otrokom z jogo pomagamo, da rastejo fizično, mentalno, čustveno in spiritualno, saj jim joga pomaga povezati se s sabo in drugimi s sočutjem, razumevanjem in jasnostjo. 
Mali yogini na jogijskih potovanjih spoznavajo nov svet skozi različne tehnike umiritve, sproščanja, igre čuječnosti in pozornosti, zabavne igre (pri katerih krepimo moč celega telesa, ravnotežje, hitro odzivnost …), prepevajo znane in manj znane pesmi ob spremljavi ukulele ter spoznavajo jogijske asane preko zanimivih zgodb. Med uro joge uporabljam tibetansko bovlo, koshi zvonček, rainstick, naravne materiale in številna sredstva, ki imajo motivacijski namen, hkrati pa z njimi razvijamo številna področja – jezik, fino motoriko, matematične predstave, širimo obzorja, spoznavamo različne družbe in kulture, se vživljamo in izražamo v umetnosti.

 
mateja.jpg

AFTER WORK YOGA

začetniki / nadaljevalci

Pedagog: Mateja Kožuh

Starost: odrasli

Termin: sreda, 15:00 - 16:00, dvorana 5

Se vam zgodi, da službeno energijo in počutje prinašate domov? Popoldanske aktivnosti in hiter tempo življenja pa vam ne dopuščajo, da bi si vzeli čas zase …

Mateja bo s pomočjo yogijskih asan poskrbela, da se boste umirili, sprostili mišice, se osredotočili na dihanje in povečali gibljivost vašega telesa. Yoga vam bo pomagala, da boste stopili v stik s seboj in si dovolili biti v trenutku. Vadbo boste zaključili s sproščanjem ob esencialnih oljih.

Za vadbo potrebujete le udobna oblačila.

 
pilates_2.jpg

YOGA PILATES

začetniki, nadaljevalci

Pedagog: Nataša Nežič

Starost: najstniki, odrasli

Termin: četrtek, 18:00 - 19:00, dvorana 5

Vadbena zvrst Yoga pilates je odlična izbira za vse tiste, ki si želite čutiti učinke tako pilatesa kot joge. Skozi uro se elementi obeh vadbenih zvrsti prepletajo med sabo in vam tako nudijo izjemno izkušnjo obeh vadbenih zvrsti. Glavna razlika med njima je, da gre pri pilatesu predvsem za medmišično koordinacijo in povečanje moči trupa, gibanje poteka tekoče, nadzorovano in dinamično, joga pa vključuje statično gibanje in raztege ter tako omogoča dodatno nadgradnjo vaj za fleksibilnost in telesno moč. Obe obliki vadbe spadata med "body & mind" vadbene programe, katerih namen je ponovna povezanost telesa in duha.

 
acroyoga.jpg

ACROYOGA

začetniki, nadaljevalci

Pedagog: Živa Stojanovič

Starost: najstniki, odrasli

Termin: ponedeljek, 17:30 - 19:00, dvorana 5 in sreda, 18:00 - 19:30, dvorana 4

Je vadba, ki združuje elemente joge, akrobatike in tajske masaže. Skozi igro in zabavo razvijamo mišice, raztegljivost in ravnotežje. Na začetku vedno delamo v skupinah, kjer je najmanj en varovalec. Preizkusimo se v vseh treh vlogah, da vidimo kaj nam najbolj ustreza in razumemo kako se počuti drugi. Baza je tista, ki je stabilna in umirjena na tleh ter vodi letalca, ki je čvrst, se zaveda svojega telesa in zaupa. Vadimo zbranost, vztrajnost, komunikacijo in sodelovanje. Najprej naredimo nekaj gibalnih vaj sami, da uskladimo svoje dihanje z gibanjem, potem se uskladimo in poletimo s partnerjem, na koncu pa sledi sprostitev, masaža. Naučili se bomo enostavnih, statičnih položajev, ki jih bomo pozneje povezali v tok, gibanje po zraku. Vadba je primerna za vse starosti, nivoje, samske ali pare.. Veliko letimo, padamo in se smejimo!

 
power_yoga.jpg

POWER YOGA

začetniki / nadaljevalci

Pedagog: Marko Urbanek

Starost: najstniki, odrasli

Termin: torek, 19:30 - 20.30, dvorana 5

Ura pravilnega dihanja in različnih vaj za moč in prožnost telesa ter sproščenega duha. Seansa neprekinjenega gibanja fizične hatha joge. Delavnica se prične z nekaj minutnim dihanjem v sedečem položaju, kateremu sledijo različne asane, ki prebudijo in sprostijo vso telo (predkloni, zasuki, raznožke, nagibi telesa, pozdrav soncu...). Vrstni red asan se skozi sezono spreminja in nadgrajuje z različicami, vsaka seansa pa se zaključi s prijetnim sproščanjem v različnih ležečih pozicijah.

 
feldenkrais.jpg

FELDENKRAIS - AWARENESS THROUGH MOVEMENT

Pedagog: Petra Jeretina in Darja

Starost: najstniki, odrasli

Termin: ponedeljek, 19:00 - 20:00 in torek, 18:15 - 19:15, dvorana 5

Dr. Moshe Feldenkrais (1904 - 1984) je bil izraelski doktor nuklearne fizike, imetnik črnega pasu v judu, predvsem pa genialec in vizionar. Zaradi lastne poškodbe kolena pri nogometu je razvil metodo, ki temelji na predpostavki, da bolečine in napačna drža izhajajo iz napačne rabe skeleta, ki pa jo je mogoče s to metodo prevzorčiti. Lekcije Feldenkrais so lekcije zavedanja skozi gib (awareness through movement), dobro poznane po vsem svetu. Udeležujejo se jih tako ljudje, ki imajo bolečine v križu, hrbtu, kolenih - skratka, v sklepih ali vezeh, prav tako pa je metoda priljubljena pri osebah, ki se počutijo depresivno, anksiozno, ali pri osebah, ki si želijo zgolj zaznati več možnosti v svojem življenju. Metoda namreč omogoča komunikacijo z živčnim sistemom preko gibanja s pozornostjo. Vaje nimajo popolnoma nič skupnega z vadbo, ki bi vam oblikovala mišice, gre v bistvu za lekcije, skozi katere se vaše telo uči novih možnosti. Pri lekcijah smo na tleh in skozi specifične, a preproste gibalne vzorce sledimo navodilom učitelja. Udeleženci poročajo o zmanjšanju ali popolnem prenehanju bolečin, o večji vitalnosti in energiji v vsakdanjem življenju, tako pri različnih opravilih, športnih aktivnostih kot v medosebnih odnosih. Starost udeležencev je neomejena, tako kot naše možnosti v življenju. "Our only limitation is our belief that it is so." - M. Feldenkrais